Transport si Retur

TRANSPORTUL

PrimeShop.ro va pune la dispoziție următoarea metoda de livrare : Curier Rapid, livrare în 24/48 de ore lucratoare, de la data confirmării comenzii. În perioadele de vârf pentru cumpărături și în perioadele de reduceri, livrarea ar putea dura mai mult. Taxa de transport se calculează automat la coșul de cumpărături pe baza de mărimii și greutatii coletului dumneavoastră .


DREPTUL DE RETUR ( RETRAGERE )


Conform legii comerțului la distanță (O.U.G. nr. 34 / 2014 cu modificarile ulterioare)

Aveţi întotdeauna la dispoziţie 14 de zile calendaristice pentru a decide dacă articolul este potrivit pentru dumneavoastră.

PrimeShop.ro garantează faptul că va restitui contravaloarea oricăror articole cu condiţia ca acestea să fi fost păstrate în stare corespunzătoare înainte de returnare.

Produse care nu se accepta pentru a fi returnate

  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse care intra in contact direct cu pielea/parul) si care au  fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: rezerve de periute dinti, casti in ear, cosmetice);
  • Inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
  • Produse de ingrijire personala (produse care intra in contact direct cu pielea/parul) care au fost desigilate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate ingrijire corporala, periute de dinti, irigatoare bucale, perii rotative, termometre, etc.);
  • Produse care prezinta modificari fizice, murdarire excesiva, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, murdarire excesiva, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
  • Software, licente desigilate (sisteme de operare, aplicatii, etc.), jocuri desigilate;
  • Cartuse desigilate, tonere care sunt prezentate desigilate pentru retur;
  • Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate;
  • Produse achizitionate in comenzi speciale ferme pentru a caror furnizare a fost nevoie de plata in avans;
  • Folii de protectie pentru ecrane/display-uri (telefoane, tablete, eBook readere, laptopuri, auto, etc.) care au fost deja utilizate;
  • Produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumparare sau daca produsele au licente OEM activate;
  • Acumulatorii, becurile obisnuite, becurile cu halogen sau LED (scoase din cutia originala);
  • In cazul pachetelor ce contin console cu jocuri, se va accepta returul pachetului doar in situatia in care jocurile sunt sigilate sau codul aferent jocului nu a fost activat. In cazul in care s-au desigilat jocurile sau codul activat, din valoarea pachetului se va scadea valoarea acestora;
  • Daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta returul numai in cazul in care doar unul singur a fost desigilat sau dezambalat;

•        Trimiterea coletului către noi se va face înainte de restituirea banilor în așa manieră încât să se poată verifica starea produsului, dacă acesta prezintă urme de folosință sau deteriorări evidente, PrimeShop.ro își asumă dreptul de a REFUZA rambursul!

•        Trimiterea produsului către noi presupune in mod obligatoriu ca ambalarea acestuia sa fie corespunzatoare, de preferat sa fie ambalat in același mod in care a fost trimis. Dacă produsul ajunge spart sau deteriorat din cauza transportului, returul va fi refuzat .

•        Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client, cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

•        Clientul nu va plăti cheltuielile de returnare doar dacă produsul comandat nu se conformează cu ce a comandat sau este defect, în condițiile acestea clientul nu va suporta nici o taxă de curierat.

•        In situația în care, comanda contine minim 3 produse și transportul este gratuit, dacă 1 produs sau doar o parte din ce s-a comandat este trimis înapoi si cantitatea efectivă a produselor comandate este mai mica de 3 bucati, suma pentru transportul de dus, care a fost gratuit, va fi scazută din banii returnați.

•        Timpul de procesare al cererii este de 48h lucrătoare .

•        Contravaloarea mărfii returnate va fi restituita în 14 de zile calendaristice din momentul preluării produselor returnate.

•        Indiferent de motivul returului, pentru restituirea contravalorii produsului/produselor, este nevoie sa ne comunicati un cont IBAN in RON, aceasta fiind singura modalitate posibila de plata .

Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați!

Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare.

Dreptul de returnare există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin fizic, nu pentru a vă oferi 14 zile calendaristice de utilizare gratuită. (text extras integral din site-ul Uniunii Europene)

 

CONDITIILE DE INLOCUIRE A PRODUSULUI

 

  • Produsele se pot înlocui după achiziție dacă doriți, returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client, cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

  • Inlocuire se poate exercita doar dacă produsul înapoiat este perfect nou (așa cum a fost vândut), în cutia originala și cu toate accesoriile vândute.
  • Produsele primite în mod eronat, primite cu defect sau deteriorate la transport vor fi schimbate fără nici un cost.


Returnarea produselor, se face prin completarea formularului de retur produse din ,, contul meu ,, și se trimite direct pe site , iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp, pentru modalitățile de returnare.